måndag 29 april 2013

En paus

Deppigt värre. Förra veckan hängde jag med huvudet. Det gick så långt att min redan dåliga kosthållning blev värre än någonsin och det säger inte lite. Jag har skrivit det tidigare. Jag lever inte som jag lär. Förra veckan åt jag knappt varken frukost, lunch eller middag (om man pratar normal kost) utan min kost bestod av te, cola, bröd och 0,5 kg godis per dag. Det är ohållbart.

Jag har kört rehab, men foten svarar dåligt. Jag har underhållit stakningen, men känt mig klen. Jag har provsprungit, men det har gjort ont. Jag har bestämt mig, det måste blir skärpning på alla punkter. Därför väljer jag att ta en paus från bloggandet (det lilla som varit sista tiden). 

Nu blir det tuffare rehab. Det blir mer behandling. Det blir helvila från löpningen. Det blir mer stakning. Det blir strikt kosthållning och det blir mycket mer sömn. Jag har bestämt att maj månad ska bli en av de seriösaste på mycket länge. Hoppas bara det håller. 

Syns och hörs snart igen.

//Magnus


1 kommentar: