lördag 7 september 2013

Gemensam träning

Idag hade jag planerat att köra ett längre kombipass och för en gångs skull så körde jag inte passet själv. Passet bestod av 2 tim löpning (mest myr) och 2 tim rullskidor klassiskt, varav jag körde riktigt hårt i 32 min i slutet av passet. Vi var totalt 16 personer på löpningen och ett par färre på rullskidorna. Ett härligt gäng och även vädret var med oss. Tack för sällskapet! Jag tror aldrig klockan tickat så fort under ett löppass i en myr. För er som inte var med idag så kommer en ny chans om 1 mån. 5/10 kl 9.00 kör vi igen (se tranaforvasan).

Härligt gäng

Att man kan vara nöjd på en myr

Dagens piggaste

Påfyllning

Påfyllning

Laddad inför pass 2

Halvvägs och lika glada



2 kommentarer:

  1. Tack för ett bra pass!
    Kommer lätt köra liknande upplägg igen under hösten..

    /Ola

    SvaraRadera
  2. Tack själv. Kul att så många kom. Kör hårt.

    SvaraRadera