onsdag 31 oktober 2012

Årets sämsta månad

Då var oktober månad till ända och träningsmässigt blev det den sämsta hittills i år. Visserligen har jag kunnat genomföra en del bra och hårda träningspass men många av dem har varit med en sliten kropp. Det har även varit många vilodagar och många sjukdagar. Jag borde kanske ha lyssnat lite mer på kroppen och inte bara följt huvudet. Som jag skrivit tidigare på denna blogg, "jag lever inte som jag lär". Ska jag hitta något positivt så är det att jag trots dålig form och tung kropp slagit vissa rekordtider på olika tester jag gjort.

Oktober månad summerat:

Träningstid: 34:49 tim
Antal pass: 25
Antal vilodagar: 10
Bästa formen: testlopp löpning 3000 m
Bästa testet med tunga ben: 10 km löpning i Ursvik
Bästa benen uppför: 16 ggr Hammarbybacken
Sämsta formen: jogg 35 min
Kortaste passet: jogg 35 min
Längsta passet: rullskidor klassiskt 2.30 tim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar