onsdag 9 januari 2013

Håll tummarna




















Nu är det bara att vänta och hoppas på turen. Den 18:e januari är det lottning, då vet vi om jag får springa UTMB. En som inte hade någon tur igår var en av stadens flygbussar. Jag vet inte var den skulle eller hur detta gick till, men någon tur verkar den inte ha haft:-).



















Oavsett utgången av lottningen så kommer jag ha fokus på löpning i år. Det finns många andra lopp att springa förutom UTMB. Några är jag redan anmälda till. Efter lottningen så kommer jag spika vilka lopp jag kommer att springa under 2013. Vänta och se.

Sista månaden har det mest blivit skidåkning och det kommer nog bli det ett par veckor till. Hoppas att den lilla snön som finns ligger kvar ett tag till för jag har som mål att åka Veteran-SM på skidor i månadsskiftet jan/feb. Har så smått kommit igång med löpningen. Denna vecka bättre än på mycket länge.

Mån - Löpning på bandet 15 km, varav 10 km lätt tröskel
Tis - Löpning ute i snömodden 2 tim lugnt
Ons - Löpning på bandet 19 km inkl 6*2000 min/joggvila 3 min, progressiv fart, sista på 7.10


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar