lördag 19 januari 2013

Refused

Ibland går luften ur en, det gjorde den i går. Då avgjordes lottningen för vilka som skulle få chansen att springa Ultra-Trail du Mont-Blanc. Jag blev inte en av dem. Grattis till er andra.

Nu gäller det bara att hitta nya tävlingar och hitta ny motivation för att förhoppningsvis få delta 2014. Jag kommer inte att ge upp, jag ska springa loppet. Hur vägen dit ska se ut vet jag ännu inte. Jag vet bara att det blir mycket löpning även i år, men om det även blir lite rullskidor och en skidsäsong till det får vi se. Jag kommer att bestämma mig när detta har lagt sig.

Efter förra helgens tävlingar så har jag tagit det lugnt. Först tre dagar med lugn träning och därefter tre vilodagar med förkylning. Blir ett par lugna dagar till och förhoppningsvis är jag frisk till nästa helg. Då går Stockholm Ski Marathon. Ett nytt seedningslopp för Vasaloppet. Som prognosen ser ut idag så kommer det bli fina förutsättningar och vad jag har hört så är det en tuff och varierande bana som ska köras. Kan bli ett av de roligaste loppen i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar