söndag 30 september 2012

Hoppet lever ännu

Sedan förnedringen ägde rum ute på Ingarö för två veckor sen så har jag hunnit med att köra fyra klassiska rullskidpass enligt nedan:

- 2 tim A1 inkl 5*12s maxstak
- 45 min styrkestak A2 plus upp- och nedvärmning
- Intervall 2*11 min helkropp A3 plus upp- och nedvärmning
- Testlopp stakning 13 min A3+ plus upp- och nedvärmning

Även om det är vädergudarna som kommer att avgöra mina tävlingsplaner i vinter och jag fortfarande saknar uthålighet och styrka i överkroppen, så vågar jag ändå sticka ut hakan och skicka en hälsning till IKJ, SIK eller någon annan som tror och hoppas att de för första gången ska kunna ta hem guldet på sprint-DM i stafett.

Ännu ska ni inte känna er säkra:-). För nuvarande rullskidträning ger betalt, riktigt bra betalt!

Nedan är sådant som ger mig motivation. Kan vara bra att kika på ibland.

DM-guld

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar