lördag 1 december 2012

Decemberlöfte

 Efter två månader med dålig träning och många sjukdagar, nu får det räcka. Så här kan det inte fortsätta, det är dags att ta tag i vissa bitar. Det är framförallt två saker som jag kan förbättra ordentligt och som jag idag själv ger mig ett löfte att jag ska göra. För det första, jag måste sova mer, det går inte att ligga på ett snitt under 6 tim per natt, vecka efter vecka. För det andra, jag behöver även äta bättre och mer näringsriktig kost. Får jag till båda dessa bitar så hoppas jag kunna träna hårdare än de två senaste månaderna och samtidigt hålla mig frisk.

November månad summerat:

Träningstid: 30:30 tim
Antal pass: 21
Antal vilodagar: 11
Bästa formen: intervaller löpning 10*1000 m/vila 1 min
Bästa testet med tunga ben: 25 ggr Hammarbybacken
Bästa benen uppför: 11 ggr Hammarbybacken, varav 5 under liften
Sämsta formen: jogg 24 min
Kortaste passet: jogg 19 min
Längsta passet: rullskidor klassiskt 3.20 tim


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar